Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Friday 3 June 2011

:: Spaghetti......hehe... ::

Helo helo semua...

Malam rabu lepas, aku buat spaghetti...ahaks, sje nk makan...dh lame sgt xmakan..last mkn dulu bersama cik noni dak cik qma..... nyumi...nyummi......mse tu kat umah sewa sek.7 shah alam....alahai...terindu plak kat semua2 housemate......miss u alls....

Aku buat xde lah byk sgt, tkut adik2 xmau makn...tp percubaan pertama boleh la...haha...utk sendiri pny mkn, bedal aje...aku gune kimball spaghetti sos...yummmm....sdap gak...murah pun murah....

 
Ala-ala gini rupenye....pergghhhhh sdap nye..haha....pd cik kuto, aku x sabar nk makan spaghetti ko plak....ok lah, nnt aku entry lg yerk...c u... mwah....♥  =D


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

0 memberi komen: