Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Monday 22 August 2011

♥ abah saya

Selamat petang semua.....lama sesangat aku x kuarkan entry.... (^_*) sempena hari yg ke-22 puasa ni, aku nak share ngan korang semua some picture of my luvly2 abah birthday semalam.....

Actually.....haha...cakap omputih plak...haha...sebenarnya, semalam bersamaan 21 Ogos 2011 ialah birthday abah aku yang ke-57....abah aku yang aku sayang sangat2 tu.... ♥ so much....

Nak dijadikan cerita aku....


dengan adik aku.... cik pija ...


Telah keluar untuk membelikan sesuatu untuk abah, kami pun menjumpai kek FRUIT GRADE ini...

 
Yang xpuas hatinya, eja birthday dia x cantikkkkkkk!! huh...geram2....tp xpe...semasa berbuke, abah telah potong kek tersebut.....


Saya gembira melihat abah saya gembira.....semoga abah di lindungi dan di rahmati di dunia dan akhirat kelak....semoga abah sihat hendak nye....amin.... (^_^)


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

7 memberi komen:

Wann Hairani said...

happy bday cik Ali...semoga dikurniakan kesihatan yg baik..bisnes makin maju..insya Allah..

nieza said...

slamt hari lahir abah wani..heehe..

Wani said...

hehe..maceh kak wan.....

Wani said...

maceh jugak kak niza.... =D

Rosmarieza said...

bagusnyer adik bradik ni~:)

Wani said...

hehe..rorose...kami sepakat, sepakat membawa berkat..amin..amin..amin..

cha zainol said...

heppy birthday uncle :)