Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Sunday 7 August 2011

“Contest Aidilfitri | Hosting, Domain, Duit Raya ”

Selamat bersahur pada korang semua...haiiishhhh, aku xdpt tido la...huhu...so blogwalking & fb walking la aku....pastu aku ternampak tajuk yg cun nih...hehe Contest Aidilfitri | Hosting, Domain, Duit Raya ” dan telah di sertai juga oleh member sy, si Rorose ... dan aku pun terus menyertainya.....


marilah kita ramai2 memeriahkan “Contest Aidilfitri | Hosting, Domain, Duit Raya ” ini...

kat bawah ni, aku sertakan gambar aku...

 " ramai yang kata, muka aku sebiji muka mak aku...hehe..anak mak la katakan.. "

ok, kpd penganjur “Contest Aidilfitri | Hosting, Domain, Duit Raya ” iaitu Cerita Mamat dan Syafiq Salim, TQ so much..... 


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

5 memberi komen:

Unknown said...

ha ah lar muke same jer,hehe

mamat said...

ok terima kasih join..mamat dah upload dalam fan page..lepas ni dah boleh kumpul like..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=229932927044189&set=a.228292870541528.48507.170034029700746&type=1&theater

Rean said...

goodluck! :)

Rosmarieza said...

hehe..gud luck wani~ insyaAllah ade rezeki kite~:) amin3..~:)

Wani said...

hehe..rorose bleh la menang..ak susah la... =D