Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Saturday 6 August 2011

100 org!!!!

Assalammualaikum w.b.t

hehe...pagi sabtu aku duk kuarkan entry...jarang sekali aku sebegini..haha...ayat xleh blah plak.....memandangkan hari ni aku bercuti, aku merajinkanlah diri...hehe..sebenarnya aku baru je lepas tolang mak dan abah aku buat air soya untuk jual di kedai kami pada petang nanti....air soya buatan sendiri best tu....xpercaya???meh la dtg kedai mak abah aku dekat kampung umabai, merlimau, melaka....meh la dtg ramai2.... (^_^)

apa yang membuatkan aku teruja utk buat entry pada pagi ni, korang semua nak thu...??hehe..ok2, aku bagitahu....sebenarnya nak bagitahu blog aku ni dah ada 100 FOLLOWER... hehe... teruja sgt2....most thank you for u all yang dh follow aku....aku dikatakan masih baru lagi dalam alam blogger ni, coz baru je start ber"blog" ni pada awal February tahun ni.....tguk ni, follower2 saya......


mengenai blog aku, aku banyak cerita tentang kisah2 aku...tapi secara keseluruhannya, aku buat blog ni untuk share apa yang aku ada dgn semua....supaya kita dapat mengetahui sesama kita...

ok lah, kepada semua2 harap dapat terus menyokong aku...dan menjadi rakan blogger sampai bila2..... terima kasih banyak2 kepada semua....


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

2 memberi komen:

Green Apple said...

lagi ramai lagi meriah...

Azhunk Awang said...

Hahaha baguslah :p tahniah ! follower saya skit lagi ,xcpai target :[