Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Thursday 4 August 2011

Apa nama anda dalam bahasa jepun??

Assalammualaikum semua...

Alhamdulillah dah masuk hari ke 4 kita mengerjakan ibadah puasa...maaf ye, aku tak entry selama seminggu ni...banyak kerja...huhu..

Hari ni aku nak share something untuk semua...saja untuk suka2...jom tguk...

APA NAMA ANDA DALAM BAHASA JEPUN??
Haaaa....ni die senarai huruf-huruf...korang eja lah nama korang guna huruf-huruf yang disediakan ni.....jangan tak try plak tau...
A= ka
B=tu
C= mi
D= te
E= ku
F=lu
g= ji
H= ri
I= ki
J= zu
K= me
L= ta
M= rin
N= to
O= mo
P= no
Q= ke
R= shi
S= ari
T= chi
U= do
V= ru
W=mei
X= na
Y= fu
Z= zi
Hehehe...nak tahu tak, nama aku dlm bahasa jepun....?ni dia nama aku dalam bahasa jepun...
Norzawani = Tomoshi zikameikatoki
Hahaha...lawak je nama aku ni....Untuk suka-suka....Sapa-sapa yang dah try tu, jangan lupe share ngan aku tau....
 Ok, Have a nice day.....


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

7 memberi komen:

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh bagus betul topik ni . umi suke2. Dah umi try ... sweet jer de name jepun hihi.

roq said...

lol!! name aku x sedap langsung!!

haha..singgah2 la sini ye ...:)

Abe Goreng said...

Name abe adalah Merikakishidoto. Dh mcm ajinomoto.HAHAHA.

UPDATE: Kat Bazar Ramadhan Pun Jadi!!!

nexx said...

nama saya : naoko asahara ... ^^ salam perkenalan ^^

Unknown said...

karinkishi kakizikachi zukarinkita, haha

Anonymous said...

kak wani lawak lah nama kita...Shikatukikari..ade perkataan kari yg menyirap uh...ahahahahaha

Wani said...

hahaha.....meah, cam syiookkknye mkn kari je....