Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Wednesday 7 September 2011

2 in 1 Contest by Yana

Selamat petang semua.....

Baru-baru ni, aku menang saguhati dari lucky draw CIK NABILA ...hehe...xsangka bertuah juga nama aku ni....ni nak ajak korang semua join contest dari CIK YANA plak..cik yana buat 2 contest...satu lucky draw, satu lagi photogenic style contest...aku join lucky draw je...meh klik kat banner untuk maklumat lanjut...


xpun klik SINI . aku nak tag cik rorose, cik piza dan cik ecah .....tarikh luput lucky draw ni 16 Oktober 2011..meh la kite ramai2 memeriahkan contest ni...kepada cik Yana, thanks sbb buat contest ni....gud luck yana...and thanks again....


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

1 memberi komen:

aishahmanan said...

kak wani tenks.. hihihi