Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Wednesday 14 September 2011

Pertukaran Status...

Assalamualaikum semua kawan2 blogger...

Lame rasenye aku xkuar entry....seminggu kot...aku nak kongsi kegembiraan aku bersama korang  semua...merujuk pada title kat atas tu...hehe aku sekarang telah bertukar status dari kekasih ke tunangan orang secara automatic pd 10.09.2011-Sabtu....huhu..tanggungjawab yang agak besar jugak tu bagi aku...alhamdulillah, majlis pertunangan aku ngan en.ehem2 telah berjalan dengan lancar...

K lah, kegembiraan xdpt nk di luahkan dgn kata-kata...jiwang plak cik wani ni..hehe..jom tguk gmbr d sekitar majlis kami tu....

 ini lah encik ehem2 aku....ehem ehem...haha

 bergambar bersama mak..mak aku yg tudung purple tu, yg tudung hitam tu pula bakal mak mertua....dan tetamu dari pihak lelaki...

 this is my family...family yg byk bg dorongan, sokongan dan tunjuk ajar pd aku..sayang semua...terutama mak dan abah..mwaaaaaaaaaahhhhh!!!

  antara rakan2 dan saudara2 yang menghadirkan diri ke majlis aku....thanks semua...and lot of thanks to IFA yg telah make up kn aku...

 ni hantaran dari kedua2 belah pihak...dari pihak perempuan, iaitu aku berwarna kuning....dan telah d buat khas oleh aku untuk tunang tercinta..haaaaa gitu...hehe...dari pihak lelaki berwarna hijau....nice....

 aku bersama en.ehem2 lagi... (^_^)


Ok, akhirnya dapat jugak aku buat entry ni....terima kasih dan syukur yang tidak terhingga ak panjat kan ke hadrat ILAHI atas jalinan ikatan ini...semoga ALLAh permudahkan urusan kami...

Kepada semua kawan2, di harap kalian dapat mendoakan kami berdua agar dipermudahkan, diberi kekuatan serta dilindungi dr sebarang musibah....ok, setakat ni dulu...terima kasih semua....


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

4 memberi komen:

tiefazatie said...

dear..tahniah!moga cpt2 naek pelamin yaa

fir_zanaily said...

wani~!!! congrate~!!!! huhuuhu.. dpt gak ko nak naek pelamin akhirnyer~!!!

Wani said...

thank ifa...thank camp..hahaha....doakan segalanya berjalan lncar ye...

cha zainol said...

wei. tahniah :) bila nak pas baton kat aku pulak ? ngeee~