Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Wednesday 26 October 2011

Mencari Yang Baru...

Assalamualaikum semua..

Edisi mencari kerja baru..huhu...18.10.2011 hari tu ak de perasan satu iklan mengenai jawatan kosong...mase tu, saja2 je buka MUDAH.COM....sekali jumpa la yg berkaitan dgn ape yg dikehendaki....aku pun ajak la member baek aku apply...sbb kami dah janji, klu ade kerja kosong we all akan share2..kami pon apply la...

Nak di pendekkan cerita, kami dapat panggilan interview...interview nye hari ni...kami pergi same2....tapi yang sedihnya member aku tu tak dapat....mungkin belum rezeki die....alhamdulillah aku dapat...tapi aku ade rase kesal...kesal sebab member aku tu xdapat same..rase kesian, macam2 rase..sampai satu tahap aku rase, die marahkan aku...

Kat sini, aku nak minta maaf banyak2 pada die....kalau boleh aku nak keje sama2 dengan die...tapi aku xleh buat ape2...bukan aku nak macam ni...aku doakan die akan dapat kerja yang lebih bagus dari yang aku dapat....semoga die xmarah dan berkecil hati dgn aku...

Aku sayangkan kau....


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

0 memberi komen: