Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Friday 4 November 2011

Hari terakhir....

Assalamualaikum semua....selamat pagi....

Hari ni hari jumaat....huhu...genap 10 bulan aku keje kat JASEPAN ENTERPRISE ni...company kontraktor...alhamdulillah...huyyyyeeeiiii...dan hari ni merupakan hari terakhir aku berada di opis ni....huuuu..NAPE...??sebab aku nak berhenti....sebab ak de dapat keje lain...sebab aku dh xnak keje sini lagi..sebab nak cari pengalaman kat tempat lain plak....huaaaa...byk nye sbb ak...hehe....

Pape pun, keje kat sini more pada relaks...huahuahua...pasni, xtahu la cmane keadaan aku...aku dah usaha dan aku akan terus berusaha dan tawakkal pada yang maha ESA iaitu ALLAH s.w.t...alhamdulillah atas nikmat yang di beri....

Story plak mengenai keje baru...aku dapat kat gombak as VALUATION EXECUTIVE...korang thu ke keje ape tu...??hehe..nnt ade mase aku cite ye.....cari2 umah sewa, dpt plak duk ngan housemate ak mase study kat SHAH ALAM dulu...hehe....alhamdulillah....

Ok lah, setakat ni dulu untuk hari ni....nanti de mase terluang, aku update lagi ye....LOVE U ALL...mwahhh...!!!doakan aku ye kwn2 semua.....


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

0 memberi komen: