Klik Sini Dulu Meh... =D

Kata-kata dari pemunya blog....

Assalammualaikum & salam sejahtera....selamat dtg ke blog yg simple ni...sudi2lah menjenguk dan kalau blh, jgn lupa follow yerk...nadi blog saya, adalah anda semua yang follow blog ini...thanks semua.... (^_*)


Monday 19 December 2011

:: Perjalanan ku... ::

Selamat malam semua...

Lama rasenye xupdate blog ni....ape khabar semua...aku harap korang sihat....ak ok je skrg ni....hukhuk...sok keje, tp bkn tmpt keje yg ak cite kat entry sebelum ni...huhu....

Nak di pendekkan cite, ak dh xkeje kat Gombak tu, ak dh berhenti dr situ...atas sbb2 yg xenak utk ak lalui..huhuhu....tragis sgguh kehidupan ak dlm sebulan lbh ni....mcm2 yg ak tempuh....aku teruskan langkah aku...walaupun payah...aku cube kuatkan semangat aku...

Alhamdulillah, ramai yg memberi sokongan kpd aku....thanks kpd yg sudi memberi dorongan dan semangat kpd ak....aku nk ckp sape diorg, rse takut yg lain2 tersentuh hati plak.....hehe...ni nk jaga hati ni...hehe....

Skrg ak keje bahagian valuation jugak...keje ni ak apply dr bln 6 dulu...skrg baru dpt...alhamdulillah...

Nak luahkan byk2 kat sini, takut korang malas nak bce...hehe....pd KAK WANN , ni wani dah update.. ahahaha...cite pendek je...nk cite panjang2 malu....nnt org ramai bce..kihkih.....

Last sekali, jom layan lagu ni...best sgt bg aku....


Penerang Hati

Mencinta Mu terangkan jiwaku
Merindu Mu hatiku selalu
Hanya diri Mu satu cintaku

Tak akan mampu ku jauh dari Mu
Satu nafas ku harap Kau ada
Hanya pada Mu Tuhan ku rayu

Chorus
Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

Jangan pernah kau menjauh

Ulang Chorus 2x

Ok semua...selamat malam....doakan perjalanan aku ye...semoga korang semua bahagia...nite3... (^_*)


TQ sudi baca..komen la..jgn segan2 (^_*)

1 memberi komen:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)